przejdź do Sochaczew.pl
Sochaczew
206085 odwiedzin
Biuro Obsługi Klienta ZWiK czynne od dnia 26.05.2020r.

Biuro Obsługi Klienta ZWiK czynne od dnia 26.05.2020r.  


Zakład Wodociągów i Kanalizacji – Sochaczew” Sp.  z o. o. informuje, iż  od dnia 26.05.2020r. Biuro Obsługi Klienta ZWiK zostaje otwarte dla Klientów. Kasa również jest czynna.

Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500, natomiast w środy od 700 do 1700.

Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500 natomiast w środy od 900 – 1700.

Zachęcamy Państwa do dokonywania płatności za pomocą kart płatniczych oraz do kontaktu telefonicznego i e-mail.  

Korzystając z usług ZWiK prosimy o zachowanie środków ostrożności tj. zachowanie wymaganej odległości ok. 2 m, posiadanie maseczki ochronnej a przed wejściem do siedziby ZWiK należy dezynfekować ręce. 

Większość spraw związanych z wydaniem warunków technicznych, uzgodnienie dokumentacji, złożenie pisma w sprawach różnych, podawanie stanów wodomierzy można załatwić drogą elektroniczną na adres: zwik@zwik.sochaczew.pl lub za pośrednictwem poczty, telefonicznie lub złożyć w skrzynce umieszczonej przed siedzibą ZWiK.  

 

Zachęcamy Państwa do kontaktu telefonicznego, e-mail: 

tel. 46 862-82-30        tel. VoIP 46 811-14-15
fax. 22 112-12-40       tel. VoIP 46 811-14-16

adres internetowy: www.zwik.sochaczew.pl
e-mail:
zwik@zwik.sochaczew.pl


W dalszym ciągu Pracownicy ZWiK - Sochaczew nie dokonują odczytów wodomierzy oraz ich wymiany. 

W związku z powyższym zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o podawanie odczytów wodomierzy za pośrednictwem podanych poniżej kontaktów:

- poczty elektronicznej: stan.wodomierza@zwik.sochaczew.pl

- w formie SMS na tel. kom. Nr 506-808-639

- za pośrednictwem e-BOK  

 

W rejonach gdzie nie jest prowadzony odczyt radiowy rozliczenie na zużytą wodę i ścieki nastąpi wg średniego zużycia.

 

ZWiK - Sochaczew

 

 

A A A
26.05.2020
godz.07:33
 
kontakt