BOK – Biuro Obsługi Klienta to ważne miejsce w strukturze sochaczewskich wodociągów
BOK – Biuro Obsługi Klienta to ważne miejsce w strukturze sochaczewskich wodociągów.
To tu mieszkaniec Sochaczewa znajduje pomoc i odpowiedzi na pytania, związane z systemem wodno-kanalizacyjnym miasta.
W siedzibie „ZWiK-Sochaczew” Sp. z o. o. do dyspozycji Klientów są:
Emilia Łyś - kierownik Biura Obsługi Klienta, Daria Jużyk - inspektor ds. obsługi Klienta i Alicja Cieślak - st. specjalista d/s rozliczeń wody.
W terenie natomiast spotkać możemy inkasentów:
Witolda Łacheckiego, Arkadiusza Głowackiego i Wojciecha Kurylaka.
O pracy Biura Obsługi Klienta rozmawiamy z panią Emilią Łyś.
- Sercem Spółki jest miejska oczyszczalnia i stacje uzdatniania wody. Czy BOK można nazwać sercem biura, mieszczącego się przy ulicy Rozlazłowskiej 7?
Tak, mówi się, że osoby pracujące w Biurze Obsługi Klienta są ich sercem. I tak się czujemy, ponieważ jesteśmy na pierwszym froncie z Klientem. Nasza praca polega na rozwiązywaniu problemów. Chodzi o to, żeby jak najszybciej zareagować, zrozumieć problem i znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
Z jakimi problemami przychodzą najczęściej mieszkańcy Sochaczewa?
Najczęstsze problemy to wyjaśnienie faktur czy pomoc w wypełnieniu wniosków, bądź problem z jakąś awarią. Do BOK-u mogą się Państwo zgłaszać ze wszystkimi sprawami, dotyczącymi usług, które świadczy Spółka zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i dla firm. Pracownicy biura pomogą między innymi w załatwieniu wszelkich formalności związanych z:
przyłączeniem nieruchomości do miejskiej sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
reklamacją rachunków wystawionych przez ZWiK i regulowaniem zaległych należności,
zgłoszeniem informacji o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu sieci wodociągowej i kanalizacyjnej,
zgłoszeniem wskazań wodomierzy.
Biuro jest czynne codziennie od 07:00 do 15:00, a w środy do 17:00
Czy nadal trudno jest przekonać niektórych o wyższości zbiorczej kanalizacji sanitarnej nad szambami, z których trzeba sukcesywnie wybierać nieczystości?
Tak, ale są to pojedyncze przypadki. Prowadzona przez ostatnie lata kampania informacyjna o zasięgu lokalnym i ogólnokrajowym przyniosła oczekiwane efekty. Świadomość ekologiczna młodych ludzi jest na wysokim poziomie, do tego dochodzą również względy ekonomiczne dotyczące późniejszej eksploatacji przyłączy i zbiorników bezodpływowych (koszt wywozu wozem asenizacyjnym jest dwukrotnie wyższy).
- Czy świadomość troski o środowisko naturalne jest wreszcie powszechna?
Dbanie o środowisko stało się dzisiaj bardzo modne. Jak można zauważyć, również w sochaczewskim ZWiK-u świadomość Klientów jest bardzo duża. Szczególnym powodzeniem cieszą się e-faktury i elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. W dużej mierze korespondencja odbywa się e-mailowo, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i oczywiście papieru.
- Elektroniczna obsługa Klienta to znak naszych czasów? Znak XXI wieku?
W dzisiejszej dobie postępu, coraz więcej Klientów korzysta z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Zapraszamy do rejestracji wszystkich tych, którzy jeszcze tego nie zrobili. Przypomnijmy, że rejestracji można dokonać z domowego komputera oraz z dowolnego urządzenia mobilnego. Proces rejestracji w usłudze jest bardzo prosty, dlatego nie zwlekajcie i już dziś skorzystajcie z udogodnień i korzyści, jakie daje rejestracja w usłudze E-bok.
Dzięki E-bok zyskujecie:
oszczędność czasu
stały i wygodny kontakt z nami
dostęp do platformy 24/h 7 dni w tygodniu, a więc nawet wtedy kiedy my nie pracujemy.
wgląd w bieżące faktury, historię płatności, salda, zawarte umowy i terminy płatności.
indywidualne powiadomienia sms i e – mail,
wgląd do danych dotyczących odczytów wodomierzy.
To samo zresztą dotyczy faktur elektronicznych…
Wybór e-faktury to mnóstwo korzyści dla Państwa oraz dla środowiska, o które każdy z nas powinien dbać. Elektroniczna faktura cieszy się dużym zainteresowaniem wśród naszych Klientów. Z dnia na dzień coraz więcej osób składa oświadczenia na e-Fv, co bardzo nas cieszy. Wybierając opcję e-faktury, każdy z nas przyczynia się m.in. do zmniejszenia wycinki drzew, które są dla człowieka i przyrody bardzo ważne, ograniczenia emisji dwutlenku węgla, oszczędności energii oraz wody, która do produkcji papieru wykorzystywana jest w ogromnych ilościach. Niepokojące jest również to, że podczas całego procesu produkcji papieru woda oraz powietrze są bardzo zanieczyszczane szkodliwymi substancjami chemicznymi. Dlatego, jeżeli tylko nadarzy się okazja, korzystajmy z rozwiązań, które pomagają chronić środowisko naturalne. Takim właśnie rozwiązaniem jest e-faktura. Pamiętajmy o tym, że dbanie o przyrodę to nie tylko korzyści dla środowiska, to również korzyści dla ludzi.
Jakie jeszcze zalety płyną z wyboru e-faktury?
Jedną z istotnych zalet jest to, że faktura trafia do Klienta już w momencie wystawienia, a Państwo zostają powiadomieni wiadomością sms lub e-mail o tym, że nowa faktura jest już dostępna i gotowa do opłacenia. W związku z powyższym nie musicie martwić się o to, że faktura dojdzie po terminie płatności, co wiąże się z naliczeniem odsetek za opóźnienie w płatności.
Jak wielu mieszkańców miasta preferuje osobisty kontakt z Wami?
Klienci, którzy przychodzą do biura to głównie osoby, które osobiście muszą podpisać zlecenia, protokoły czy umowy. Są też klienci, którzy wolą osobiście przyjść do biura i wyjaśnić dany problem. Są to głównie osoby starsze, które mają większy problem z dostępnością do internetu…..
Przejdźmy jeszcze do inkasentów, którzy pracują głównie w terenie.
Muszą się jakoś przemieszczać.
Z uwagi na to, że troska o środowisko naturalne jest również naszym priorytetem, ZWiK-Sochaczew stawia na ekologiczne rozwiązania. Jednym z nich jest zakup hulajnogi elektrycznej, którą się porusza jeden z inkasentów, zaś dwóch pozostałych korzysta z rowerów. Rowerem szybciej i łatwiej dostać się do Klientów, szczególnie tych mieszających w centrum.
Więcej jest już odczytów radiowych?
Radiowy odczyt wodomierzy jest najskuteczniejszym i najwygodniejszym ze sposobów na zbieranie danych z tych urządzeń. To nowoczesne rozwiązanie opiera się na przesyłaniu wszelkich informacji na temat zużycia wody za pośrednictwem fal radiowych. Dzięki temu nie ma potrzeby wchodzenia do budynku, co znacznie skraca czas pomiaru i jest niezwykle wygodne zarówno dla dokonujących go pracowników, jak i dla mieszkańców, którzy nie muszą być nawet w tym czasie w domu.
ZWiK- Sochaczew wymienił dotychczas 3 416 wodomierzy radiowych, czyli ponad połowie wszystkich Klientów.
Dziękujemy bardzo za rozmowę. A Mieszkańców Sochaczewa zapraszamy do kontaktów z elektronicznym BOK. Nikt tu też nie odmówi rozmowy bezpośredniej.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!