97942 odwiedzin
 
 
ZWiK Sochaczew uruchomił Elektroniczną Obsługę Klienta - EBOK

 

Zostań klientem E-BOK już dziś!

 

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sochaczew Sp. z o.o. informuje, że uruchomił elektroniczne biuro obsługi klienta - dostępne przez cały rok, o każdej porze, za pośrednictwem komputera, telefonu lub tableta. E-BOK to wachlarz możliwości pozwalający na:

- kontrolę rachunków i płatności,

- dostęp do odczytów wodomierza,

- analizę zużyć w Państwa punkcie poboru wody,

- dostęp do informacji o aktualnej umowie o świadczenie usług,

- zgłaszanie stanu wodomierza

Już teraz zapraszamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta.

Jak stać się użytkownikiem systemu EBOK? Należy zgłosić się do tradycyjnego Biura Obsługi Klienta ZWiK przy ul Rozlazłowskiej 7 w celu złożenia formularza - EBOK Oświadczenie. Po jego wypełnieniu zostanie Państwu nadany login i hasło.

W przypadku pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 46 862-82-30 wew. 27

 

ZWiK Sochaczew

 

A A A
02-02-2017
godz.09:05
 
 
kategorie wiadomości
 
 
kontakt
Zachęcamy Rodziców do wyrażania opinii na temat szkoły, składania wniosków oraz zadawania pytań.

imię i nazwisko
adres e-mail
miejsce na opinię, wniosek, pytanie